dijous, 7 de febrer del 2008

L'OCU

Ahir em vaig trobar amb una situació curiosa. Vaig arribar a casa i em vaig trobar amb una revista de l'OCU, la qual jo no havia sol·licitat. Es tractava del paquet de benvinguda, amb dos mesos gratuïts de soci. Fa poc que vaig iniciar el procés d'alta -perquè si no el comences no veus el preu-. Quan vaig arribar al pas on es veu la quota vaig abandonar el procés.

He estat intentar trucar a l'OCU a dos telèfons 902 que tenia però, no em contestaven. No tan sols escoltava la trucada. He optat per trucar al número 91 i allí m'han contestat.

En primer lloc he demanat pel problema dels 902 que aparentment estaven fora de servei. No sabien res. I he continuat demanant pel problema d'haver rebut aquesta revista. De seguida s'han dirigit a mi pel meu nom -sense haver-me'l preguntat- i m'han dit que jo havia fet l'alta a través del web. La meva resposta ha estat que havia començat el procés però, que no l'havia completat. Efectivament m'ho han confirmat i m'han dit que les dades s'havien quedat gravades. No he volgut discutir amb la persona que m'ha atès -molt amablement- i he cancel·lat aquesta
subscripció que jo no havia fet. M'ha sobtat però, que una organització com l'OCU hagi actuat així -o l'empresa en qui deleguin la campanya comercial-.

1 comentari:

Albert ha dit...

Visita www.hueylewisandthenews.blogspot.com i ja em diràs alguna cosa.Si t'animes a ajudar-me a mantindre el blog, ja em diràs alguna cosa.