divendres, 7 de març del 2008

Gran oferta de dominis .cat

Ahir em va arribar un correu electrònic d'Arsys anunciant-me una gran oferta en dominis .cat. Si abans valien 65 euros/any ara passen a valer 55 euros/any. Una ganga, ja ho dic. Mentres amb menys de 70 euros tinc domini .org i un espai web amb PHP, MySQL, etc., a Comvive, o amb menys de 6 euros tinc un domini .com a 1y1, amb una oferta per espai web de característiques superiors a l'anterior, he de contractar un .cat? Ho he de fer per patriotisme, per potenciar la llengua catalana a Internet? No, gràcies. Escric en català, els meus blocs i llocs web són en català, m'estimo la llengua, m'estimo Catalunya però, no em sento obligat moralment a contractar un domini amb un preu abusiu.

Altres preus del domini .cat:
  • Active 24: 70 euros/any.
  • Dinahosting: 47 euros/any.
  • Domaine.fr: 60 euros/any.
  • DomainRegistry.de: 120 euros/any.
  • Entorno Digital: 55 euros/any.
  • Interdomain: 70 euros/any.
  • Nominalia: 62 euros/any, amb 10 GB d'espai web, bústies de correu, etc.
Aquests són els registradors que ofereixen la informació més clara als seus llocs web. Val a dir que hi ha codis de descompte que de tant en tant es reparteixen i que fan que la contractació sigui molt més barata però, no així la renovació.

DFD08