dimecres, 23 d’abril del 2008

El llibre de Sant Jordi

Avui Maria Jesús m'ha regalat el llibre de Paul Preston, El gran manipulador, el qual repassa i desmunta les mentides promogudes durant el franquisme sobre la figura del dictador. Aquest és un llibre que em fa molta il·lusió, doncs els temes de la història recent espanyola m'apassionen. Val a dir que el tema del llibre em recorda la pel·lícula Caudillo (1973), la qual parodia Franco, dirigida per Basilio Martín Patiño, creador d'una altra pel·lícula commovedora, Canciones para después de una guerra.

Com cada Sant Jordi i cada 11 de setembre he comprat el diari Avui. En aquestes dates es publica amb preu de diumenge i regalen sempre alguna cosa. Aquest és el segon any que el regal de Sant Jordi és un llibre sorpresa. M'ha tocat el llibre El gran llibre per la independència, de Francesc Ferrer i Gironès. S'han portat bé aquest any.


Banner no als transvasaments