dimecres, 21 de maig del 2008

Quan la vida real ens treu de la virtual

Ahir dimarts vaig tenir una de les experiències més dures des de que tinc el bloc. M'he trobat amb un cas, d'aquells que de tant en tant llegeixes però, habitualment en anglès. Un blocaire ebrenc ha dit al seu bloc que li han detectat càncer. És una notícia dura. Malauradament tots podem dir que coneixem casos dins de la família i dins de les amistats. Com es diu, mai no s'ha de predre l'esperança i cal enfrontar el futur amb ganes de viure, de superar-ho.

Conec una persona, de la qual he escrit un cop al bloc-, qui ha estat operada del cor farà un any, que la seva parella té càncer, i que recentment aquesta persona també ha estat operada d'un tumor. Però, sempre va amb un somriure a la cara i sempre se la veu amb ganes de viure. I quan la veig penso que els meus problemes no són res, i que m'agradaria emprendre la vida com l'emprén.

Ànims des d'aquí, Enric, i crec que pots comptar amb les i els blocaires de l'Ebre per agafar forces.


Creative Commons License


Banner no als transvasaments

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Moltes gracies Manel, l'esperit de lluita es molt fort en mi.

Una abraçada

Enric

EMILI NIETO ALCOVER ha dit...

Aquest matí he llegit l'entrada de l'Enric i li he fet un comentari encoratjador.

I Manel t'he de dir, que no m'ho he pogut treure del cap en tot el matí. Veig que a tú també t'ha impactat.