divendres, 8 d’agost del 2008

Imatge utilitzada incomplint la llicència per segon cop

Obro La Veu de l'Ebre de divendres 8 d'agost del 2008. La pàgina 18 informa sobre la compra dels Ullals de Baltasar per part de Medi Ambient. Em trobo amb una foto dels Ullals que m'és familiar. No pot ser, per segon cop no pot ser.

Cerco a Flickr i recupero una imatge penjada l'abril del 2006. La retallo i crec que coincideix amb la que hi ha al setmanari. Podeu jutjar vosaltres mateixos/es. La del setmanari però, va signada com si fos de La Veu de l'Ebre, no meva. M'he posat en contacte amb ells per fer-los saber que cal complir les condicions de llicència malgrat que la imatge sigui lliure.

El curiós del cas és que aquesta mateixa imatge ja va ser motiu de queixa per part meva, en una informació que van publicar a l'Ebredigital el mes d'agost del 2006. En aquell moment es van disculpar i, en comptes de reconèixer l'autoria, van eliminar-la.

Creative Commons License