dimarts, 16 de setembre del 2008

Clarinet, dia 11

Funda del clarinetAhir em vaig gravar. Però, vaig eliminar el fitxer. Oooh! No em va convèncer com sonava i, a més, hi havia algunes enganxades que no queden bé. Sembla que la canya ja arriba a la seva fi. S'ha afluixat força. Potser la forço massa...

Aquí teniu una foto de la caixa del meu clarinet. Com podeu veure, com us ho vaig comentar, hi ha enganxines que fa 16 anys que hi són, com a mínim. A l'esquerra, a dalt, la del 75è aniversari de La Lira. Al costat d'aquesta una de quan vam anar a Bèlgica, a Stokkem, Teniu al costat, a dalt, una de Ràdio Amposta, al 93.2 FM, seguida d'una enganxina dels Jocs Olímpics de Barcelona'92. Ens la posàvem quan anàvem a assajar. A la fila de sota, enganxina de la Cadena Nova, cadena a la qual va pertànyer Ràdio Amposta -abans era la Cadena 13-, seguida de la de la discoteca Claqué, de Riveria, en un viatge que vaig fer amb la Rondalla de Teixidó i l'Esbart Dansaire Rapitenc. I la de la dreta, Jordi Culé, de l'època en què feia cas del futbol i del Barça en concret.

Els laterals els podeu veure a l'àlbum Personal de Flickr.

Creative Commons License