dissabte, 27 de setembre del 2008

Usos de Twitter

Jo sóc dels que els microblocs, concretament Twitter, els faig anar poc. No sóc l'únic. Tinc alguna temporada que sí, que escric molt, si és un esdeveniment que vull seguir al moment. De fet, amb la recent mobilització contra la interconnexió de xarxes vaig utilitzar-lo per comentar alguns debats de tele. I a les passades eleccions espanyoles, per anar apuntant els resultats provisionals. Però, en el dia a dia el Twitter el tinc com un canal més de publicació del meu bloc. És a dir, que jo normalment només escric al bloc i tot allò que hi escric es publica de forma automàtica al meu canal de Twitter. De fet, això ho fan altres companys blocaires i la immensa majoria dels mitjans de comunicació que han creat el seu usuari en aquest servei de microblocs. Aquest és un dels usos de Twitter, el que li dono jo.

Creative Commons License