dissabte, 3 de juny del 2006

WengoPhone i Jabber

Ahir vaig posar una entrada a Bernats pescaires sobre Wengo. S'ha publicat ja una versió que està disponible amb Windows, GNU/Linux i Mac OS X. A l'entrada comentava diversos aspectes. Però, acabo de provar-ne un d'interessant. Un usuari pot tenir configurats varis comptes de missatgeria, ja siguin MSN, AIM/ICQ, Yahoo!, Jabber o GoogleTalk. Jo m'he configurat el meu compte Jabber de Gmail i automàticament m'han aparegut els contactes del GoogleTalk dins de Wengo, amb el seu estat actual. És a dir, que des del propi Wengo hom es pot comunicar amb altres persones que tinguin un compte de missatgeria instantània. M'ha agradat aquesta característica. Ho sento per l'Adium, pel Gaim, GoogleTalk i altres però, això permet prescindir-ne. Bé, primer caldrà provar-ho un temps.