El govern espanyol s'ha tret de la màniga una mesura que a priori farà emprenyar a més d'un. A partir del 7 de març en autopistes i autovies la velocitat màxima no serà de 120 km/h si no de 110 km/h. Sembla com si hagués estat per fotre Felip Puig, qui va demanar fa uns dies augmentar el límit a 130 km/h.
El govern ho justifica perquè així es consumirà menys combustible, és a dir, es gastarà menys, tenint en compte el conflicte a Líbia. El periodista i economista Jordi Goula però, fa un comentari sobre el preu de la benzina que, segur que algun cop heu fet vosaltres mateixos de forma semblant. I és que el preu d'omplir el dipòsit augmenta de seguida quan s'anuncia l'augment del preu del barril de petroli. En canvi, quan el preu baixa la repercussió en el preu de la benzina triga a veure's. Tota una incògnita.
També podem trobar opinions escèptiques que diuen que això d'estalviar més a 110 km/h, si es fan números no és així.
La mesura es combina amb la rebaixa del 5% en trens de rodalies i de mitja distància. Gràcies Zapatero. Ara, la gent de l'Ebre pot viatjar més barat a Barcelona i, a més, encara que els horaris no quadrin, no intentaran anar en cotxer perquè trigarien massa. De fet, Zapatero, podries rebaixar els preus dels peatges, ja que ara no podrem anar a 120 km/h per autopista. Rebaixa'ls de forma proporcional a la velocitat, no?
+ GNU FDL
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada