dissabte, 4 de febrer del 2006

Canvi d'ADSL

He canviat de companyia d'ADSL. Mentres treballava a Barcelona tenia ADSL amb ya.com. No en tinc cap queixa. Cal dir que és la companyia que presenta millors ofertes i abans que la resta. A causa d'una oferta de la UOC, vaig posar-me també ADSL a casa amb Tiscali, amb qui vaig tenir problemes per poder començar a gaudir de la connexió. Farà un any que ja no estic a Barcelona i, per tant, que havia deixat de ser client de ya.com. Fa poc que Tiscali va enviar una carta als seus clients oferint-los el canvi a Wanadoo, a la qual cosa vaig negar-me. Ho he aprofitat per abandonar Tiscali i donar-me d'alta novament amb ya.com.

Em pensava que passaria un mal tràngol amb problemes per poder tornar a gaudir de l'ADSL. I no ha estat així. En poc més d'una setmana m'han activat l'ADSL a través de ya.com i un cop ha estat això fet, m'han enviat un missatge per fer-me saber que m'enviaven el router i les dades de connexió. En un dia m'ha arribat i tinc l'ADSL funcionant correctament. L'únic problema que he tingut, aguantant-lo pacientment, ha estat la manca d'ADSL durant uns dies.

Com que ja tenia un servei amb un altre operador, quan em vaig donar d'alta a ya.com vaig haver-ho d'indicar. Després he hagut de fer el tràmit de la baixa administrativa amb Tiscali, la qual és immediata, amb l'únic inconvenient que suposa més de 26 euros en concepte de despeses de tramitació. Ja puc respirar tranquil. Crec que val la pena dir quan les coses han funcionat correctament, igual que cal queixar-se quan no és així.