dimecres, 18 de maig del 2011

4000 apunts

Després de més de 7 anys i mig d'existència d'aquest bloc, i de quasi 10 anys del bloc d'ebrencs (inactiu des del 2003), arribo als 4000 apunts. El bloc personal gairebé el vaig iniciar encadenat al final de les actualitzacions periòdiques d'ebrencs. No sabia quan duraria, tot i que la voluntat hi era, perquè poc o molt m'agrada escriure. Ara bé, he de confessar que en una cosa he fallat.

Casualment o no el nombre d'apunts del bloc es correspon amb la predicció que es va fer l'any 2007 que aquell seria l'any en què es produïria un punt d'inflexió en l'ús dels blocs (més aviat es parlava d'un màxim, a partir del qual la cosa aniria a la baixa). Pensava que me'n sortiria de la tendència però, per motius diversos, que no per ganes, en el cas del meu bloc el 2007 es va produir un màxim a la gràfica d'apunts que es pot veure al costat, i a partir d'allí el nombre d'apunts ha anat disminuint. Malgrat això estic content d'arribar als 4000. Que en siguin molts més!

Creative Commons License + GNU FDL

1 comentari:

i ha dit...

Només felicitar-te.
Jo soc visitant assidu, encara que no gaire participatiu. Però, la importància del fet no te perquè veure amb el nombre d'apunts.
Tu segueix el teu camí que ho fas molt bé Manel!
També la informació del territori ha fet molts canvis, no?
Hi ha que veure on som ara i on erem.
Ànims sempre!