divendres, 10 de novembre del 2006

Carod botifler

ViquipèdiaCridar botifler a un personatge polític s'ha fet molts cops a casa nostra. Ara li toca a Carod. Sembla que donar suport a Montilla per ser president és de ser botiflers. Que lluny queda l'època en què es donava suport a Felipe González o a José Maria Aznar per governar, o que es donava suport a un projecte tan agressiu per a les nostres terres com era el PHN del PP. Si CiU hagués acabat tenint membres del partit en algun ministeri a Madrid, haurien pogut titllar-se de botiflers o s'hauria lloat la seva responsabilitat amb la governabilitat de l'Estat? Hagués estat còmode un partit tan sobiranista com CiU amb un membre com Montilla al govern?

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola,

Les meves analogies són tan vàlides com les teves. Allò que creus poc important que ha fet CiU potser alguns ho veiem diferent. Les coses tenen connotacions ben diferents. A mi no em fa res que Montilla sigui president. M'importen els resultats. I prefereixo Montilla que Mas. Per què? Ja sabràs que a les Terres de l'Ebre Artur Mas i bona part del seu equip estaven al govern durant la darrera legislatura del PP, la del PHN. I no se n'han desdit. Que altres partits tampoc són aigua clara en aquest tema, és cert. Però, amb ells s'ha pogut parlar des del primer moment. Veurem els resultats.

Després, CiU ha fet una legislatura que a mi no m'ha agradat. No m'ha agradat com ha conduït el tema de l'Estatut i tampoc el seu inici de campanya.

Per això, perquè en canvi crec que les polítiques del tripartit han de tenir continuïtat, si el sistema ho permet, ja em sembla bé que CiU no governi.

I són opinions, no ho perdem de vista, que ni sóc polític, no politòleg, ni periodista, ni part interessada.

Salut.

Unknown ha dit...

Les polítiques dels partits del govern em convencen més que les de CiU. Ja t'he comentat que a les Terres de l'Ebre per qüestions de memòria i de coherència no veuria lògic que ERC donés suport a CiU al govern.

És clar que les coses que comento jo no són el mateix que les que remarques tu. Però, cadascó posa l'accent on creu convenient. Allò que creus tu greu jo ho puc creure menys greu, i al contrari.

Jo continuo pensant que jo únicament opino sobre com veig les coses. No menteixo sinó que remarco coses que a mi em semblen interessants recordar. De la política alguns només en coneixem algunes coses, les que ens arriben. I ens formen l'opinió en base a la informació que tenim, no la que desconeixem.

Salut.