diumenge, 29 d’octubre del 2006

Sisè dia del CAP

Divendres, el sisè dia. Psicologia del desenvolupament. Els metamodels organicista, mecanicista i contextual-dialèctic. Piaget i Vigotsky. Teories de Piaget i teories de Vigotsky. De Piaget, el concepte d'assimilació-acomodació, el procés d'equilibració, em recorda la branca de control automàtic d'informàtica, quan tens sistemes de control que estan en equilibri, i davant una entrada han de tornar a l'equilibri passant per un estat transitori (assimilació-acomodació).

2 comentaris:

Jordi Perales ha dit...

I jo em pregunto, ja que us parlen del constructivisme social de Vigotsky, s'atreviran a parlar de Moodle (sistema basat en aquest aprenentatge) en el CAP? Em sembla que no. O potser ens sorprenen?

Unknown ha dit...

Mira, el mateix vaig pensar. Utilitzem mínimament Moodle però, a ningú no se li ha acudit parlar del seu rerefons.