dimarts, 8 de maig de 2007

CORRECCIÓ: La Metro no ha estat tancada

Acabo de parlar amb un dels socis de la discoteca Metro, indignat, evidentment, per una notícia sobre el tancament de la discoteca, la qual va tenir lloc en realitat però, l'any 2000. No tinc cap problema ni tinc res contra aquesta discoteca, i per això vull corregir allò que he escrit fa unes hores. Com ho he escrit? Doncs per una entrada al fòrum d'amposta.info, la qual feia referència a una notícia d'El País sobre els fets. Malauradament el diari El País al seu web mostra la data del dia, no del dia en què es va publicar la notícia, cosa que ha fet que la donés per bona. Això no vol dir que no m'hagi equivocat però, ha estat sense mala fe i sense ànims de fer mal. Voldria pensar que qui ha posat l'entrada al fòrum d'amposta.info tampoc no ho ha fet amb aquesta intenció.

7 comentaris:

jesus ha dit...

Mala sort!
Et dono tot el meu suport pel que necessites, això mos pot passar a tots. Confio que el tema no vaigue més allà.
Aprofito per pronunciar-me que del fòrum d'amposta.info no me'n fio un pel, hasta el punt que me l'he prohibit llegir. Hi han molts de valents que darrera l'anonimat acostumen a llençar rumors i provocacions.

Manel Zaera ha dit...

Gràcies. Realment ha estat una confusió -i mira que contrasto les coses abans de publicar-les!-, per lo que explico de la data.

Marc Ferreres ha dit...

Jo també et dono el meu suport, Manel. Ens pot passar a tots/es!

El meu comentari sobre que s'han de contrastar les notícies anava sobretot per qui ho ha penjat sota l'anonimat, tot i que per defecte també a tu, que has utilitzat la notícia desafortunadament però ens pot passar a tots.

Però és evident que qui difon una notícia signant amb nom i cognoms, com has fet tu, no pot ser per cap mala fe sinó per error, i qui no ho entengui, malament anem.

Avant Manel!

Carme ha dit...

M'afegeixo als comentaris de suport, Manel. Una abraçada. Carme

Mos Entenem ha dit...

Primer dir que és una opinió personal i que en cap cas és en aquest moment en nom d'ERC. Simplement en nom particular.

Però posaria la mà al foc que qui ha penjat una not´cia de fa 7 anys (que ha hagut de buscar expresssament a Google....) i s'amaga sota 1 anonimat, realment sí anava de mala fe a vore qui picava

I m'atreviria a dir que és algú (que no vol dir part) del règim d'Amposta

Marc dixit

Marc Ferreres ha dit...

Disculpeu,

Abans he signat amb el nom del meu programa de ràdio.

Salut!

Marc Ferreres

mcano@xtec.cat ha dit...

Vagi per davant el meu suport a la teva credibilitat. En realitat el fet rellevant no hauria d'haver estat la teva errada sinó la rapidesa de reacció en la rectificació en menys de 24 hores. I això demostra almenys dos coses:

1.- la flexibilitat i versatilitat dels blogs com a eina de comunicació veraç entre usuaris seriosos de la xarxa.
2.- a tots els pobles hi ha necis.

Com sempre l'error passat es confirma com la millor font d'encerts futurs.

Salutacions cordials,

marià :-)