divendres, 18 d’agost del 2006

Brossa a l'av. Buenos Aires


Fa un any penjava una entrada al bloc sobre l'estat de la zona de roquer de l'avinguda Buenos Aires, al costat del canal. Aquestes festes, dijous 17, hi havia programat un acte de boulder al barranc de l'av. Buenos Aires. Suposant que es volien referir a la zona del roquer, perquè no conec cap barranc allí, vaig apropar-me per veure si feien res. Suposo que per la pluja, o no es va fer res, o va començar tard,... o em vaig equivocar de lloc.

El fet és que vaig poder observar que la zona no abandona el seu estàtus d'abocador de bosses, gots, ampolles, etc., fins i tot un somier rovellat. I això que se suposa que és una zona per on es passeja i es fa esport.

1 comentari:

Josep Torta ha dit...

Si que es va fer, tot i que no se si va començar tard. Jo vaig anar cap a les 18.30, al roquer que tu dius de l'av. Buenos aires, i s'estava fent l'activitat.