divendres, 31 d’agost del 2007

31 d'agost, dia del bloc

Blog Day 2007Avui és 31 d'agost, dia mundial dels blocs. Com l'any passat, passo a posar una llista de 5 blocs que us proposo visitar.
En primer lloc, i sense que la posició sigui signe de preferència, us proposo Genbeta. Es tracta d'un bloc sobre tecnologia, que segurament molts coneixeu, i que va bé per seguir les novetats que van sorgint. Des de que em vaig passar a Mac que segueixo alguns blocs sobre Apple, un dels quals és AppleWebLog. No em considero un fanàtic de la plataforma de Steve Jobs però, igual que amb la resta de camps de la tecnologia que utilitzo per oci o per feina, s'ha de tenir alguna font d'informació. De tant en tant visito Retube, un bloc de parides, de curiositats trobades als videos penjats a la xarxa. La República és un web que té canal de subscripció i que, en el fons és un bloc més. És una espècie de diari en línia de caràcter republicà. El vaig descobrir fa poc i de tant en tant li faig una ullada (igual que visito la COPE, El Mundo, El Plural, etc.). I no em vull deixar el bloc del meu amic Ramon, Desconnexions neuronals, un bloc personal on parla de les seves coses, entre altres de 3D i animació per ordinador.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Gracias por el enlace . Saludos