dimecres, 8 d’agost del 2007

Aparcaments en diagonal a l'Av. Josep Tarradellas

L'Av. Josep Tarradellas passa a tenir aparcaments en diagonal des d'aquesta setmana, tal com es veu a la foto adjunta. Les cantonades s'han pintat amb zebrejat groc perquè no es perjudiqui la visibilitat, tot i que ja sabem que es respecta poc. M'ha sorprès però, que l'aparcament en diagonal no s'hagi orientat de forma que es pugui entrar de cara, sinó que obliga -per lògica- a entrar-hi de cul. A la foto veieu el carrer en el sentit de baixada, amb els cotxes aparcats orientats cap a baix. El sentit de pujada es troba en la mateixa situació.

2 comentaris:

Josep Torta ha dit...

Jo em vaig plantejar el mateix sobre els aparcaments del carrer Gran Capità, entre l'Hospital Comarcal i el Museu del Montsià. Vaig preguntar-ho a un responsable de l'Ajuntament i em va dir que es feien així per facilitar la sortida dels vehicles. Tot i que aquesta explicació té la seva lògica (sortir marxa enrera d'un aparcament en bateria és força complicar perquè és difícil veure si ve algú) segueixo preferint entrar de cara i sortint marxa enrera. Pel que veig aquest tipus d'aparcament "al revès" se seguirà implantant.

Anònim ha dit...

A Tortosa han fet el mateix, i tot i què al principi em va semblar una barbaritat he de reconeixer costa el mateix d'aparcar però es surt molt millor.