dimecres, 29 d’agost del 2007

Referèndum per la independència

Sí, vull un referèndum per la independència de Catalunya. Vull una Catalunya independent. Almenys vull que es pugui consultar els catalans i catalanes si ho volen ser. Em pregunto però, si aquesta proposta que es fa des d'Esquerra té algun sentit fer-la ara o no. Perquè tinc la sensació que tot allò de l'abstencionisme, de l'anàlisi dels resultats de les eleccions, de com va acabar la darrera legislatura a Catalunya per l'excés de soroll des de dins del mateix govern, ja s'ha oblidat. Tinc la sensació que Esquerra, els seus consellers, per desgràcia, volen continuar amb un discurs que no sembla de membres del govern.

Que potser s'arrepenteixen d'haver fet president Montilla? Jo no m'arrepenteixo que ho hagin fet, m'agradi Montilla o no. Potser veuen que CiU apreta i els pot intentar presentar davant de l'electorat com un partit entregat al PSOE? Potser. I potser per això ara, preparant l'estratègia per a les eleccions generals, toca pujar el to del discurs, aprofitant el desastre en les infraestructures del país -millor dit, de Barcelona- d'aquest estiu.