divendres, 24 d’abril del 2009

Més zona blava a Amposta

Aquesta setmana ho comentàvem a casa i avui Marta Cid ho comenta al Facebook. La zona blava s'expandeix a Amposta. Se suposa que la zona blava afavoreix la rotació perquè la gent ha de pagar per un temps limitat d'estacionament, i així intenta no ocupar durant moltes hores una mateixa plaça. Fins aquí podem estar d'acord. Ara bé, amb el sistema antic dels discos amb l'hora d'estacionament també es podia controlar això. No és que vulgui tornar enrere però, és que aquesta mesura escampada per tot arreu de fer pagar per aparcar, i així permetre que qui vulgui aparcar davant la botiga ho faci sense problemes, em sembla fora de lloc. En una ciutat com Amposta les distàncies són curtes i permeten aparcar sempre relativament prop dels llocs. Jo, si no trobo aparcament en un radi immediat d'on vaig, cerco aparcament més allunyat i no passa res. No em sembla bé que per fer pedagogia de l'ús assenyat del vehicle particular per dins de la ciutat, es faci pagar l'aparcament.

Potser és que la baixada de la construcció requereix imaginació i l'expansió definitiva de la zona blava s'ha fet més necessària [preneu-vos-ho una mica en broma, a falta de dades]. Ens queixem de l'afany recaptatori de la policia amb el trànsit però, aquest afany recaptatori, disfressat de mesures per descongestionar o com li vulguem dir, no és tan criticat. No, no em sembla bé.

Creative Commons License + GNU FDL