diumenge, 5 d’abril de 2009

Desconeixement+comoditat=negocis 2.0

Avui m'estava mirant les tarifes de Cink, una empresa que es dedica a dinamitzar xarxes d'organitzacions, tant des de l'àmbit intern com extern. Les tarifes mostren com el preu varia en funció de les vegades que s'escriu al Twitter, l'activitat al Facebook, les adreces d'interès de Delicious,... No és la meva intenció discutir sobre el model de negoci, entre altres coses perquè crec que qui hi ha darrere de Cink en sap bastant més que jo de fer negocis. Però, vull remarcar que el desconeixement de les eines disponibles a la xarxa -utilitzables per tothom- i la comoditat que algunes empreses poden veure en el fet que altres els facin una feina relativament senzilla, dóna com resultat la possibilitat que altres facin negocis, negocis 2.0. Admirable veure-hi oportunitats de negoci, trist que avancin els anys i l'analfabetisme digital a l'empresa continuï sent tan fàcil de detectar i d'explotar.

Creative Commons License + GNU FDL

1 comentari:

jrosell ha dit...

No ets l'unic que ha pensat el mateix. De fet vaig alucinar que el servei sigui del tipus "Et posem 2 bookmarks a del.icio.us"