dijous, 6 de setembre del 2007

Terres de l'Ebre-Girona amb la Hife

Avui al matí Jordi Perales m'ha passat un enllaç a la notícia del Diari de Girona que anuncia que la companyia Hife ha sol·licitat tenir una parada a les instal·lacions de l'aeroport de Girona i poder connectar-la amb les Terres de l'Ebre. Un servei des d'una punta a l'altra de Catalunya en autobús és una bona notícia. La pregunta, la primera pregunta que m'ha vingut al cap, és si tindrà tant d'èxit com la línia Terres de l'Ebre-Bellaterra, estrenada quan jo estudiava a l'Autònoma, i que de la nit al dia va passar a la història. El diari se sorprèn també del fet que la Hife aposti per Girona, quan es vol donar impuls al de Reus.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Quan aprendrem a valorar més les coses que tenim a les nostres comarques (demarcació)??? si no les valorem, com les hem de potenciar? És una llàstima que la Hife confiï més en l'aeroport de Girona que no pas en el de Reus. O que no es potenciï més el transport públic a les Terres de l'Ebre (amb gravíssimes mancances), amb línies regulars i horaris amplis entre les principals poblacions. Potser per a la Hife no és rendible??? En fi, penso que alguna cosa estem fent malament quan empreses del territori aposten més per altres zones de Catalunya... amb tots els respectes, eh!!

Adam ha dit...

jo crec que seria més útil que enllacés amb l'areoport de reus.

Unknown ha dit...

M'ha semblat sentir a la ràdio que passarien també per l'aeroport de Reus.