Les cues en llocs d'atenció a l'usuari/client són tota una experiència. Avui he hagut de fer dos cops cua. Arribes, esperes pacientment, mentres va arribant més gent i també es disposa a esperar pacientment. Però, en algun moment arriba algú que té pressa, o que ha de demanar una cosa que costa poc de fer -sempre des d'un punt de vista propi, no dels altres-. "Mira si em pots segellar aquests papers un momentet" -diu. I tu et quedes amb cara de tonto pensant si allò que tu has de fer, que també costa poc, no pots demanar-ho de la mateixa manera en comptes d'esperar i respectar la resta de persones que esperen i que han arribat abans que tu. Sobretot si resulta que estàs perdent temps de feina per fer aquesta cua com tothom.
Després hi ha els casos de les cues on es barregen feines de persones individuals i d'empreses. Les empreses ho porten tot per lots. Papers en bloc per processar, segellar, revisar,... Si et toca davant teu algú d'una empresa ja pots calçar-te, que tens per a estona. No seria millor separar les cues d'empresa de les de persones individuals?
Les cues, aquest fenòmen que hem de viure de tant en tant, perquè en ple segle XXI encara no tenim els serveis telemàtics prou implantats com per evitar-nos aquests tràngols.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada