Això ho diu un titular a la part superior de la pàgina 23 de La Veu de l'Ebre d'avui divendres 14 de setembre. Es concreta que es rebaixaran les cantonades de les voreres per facilitar l'accés des dels carrers perpendiculars al del Grau -imagino que també cap als mateixos-. Dins de la mateixa pàgina el regidor de Governació és entrevistat i parla del Grau, posant-lo com exemple d'aplicació del model de circulació de la ciutat -voreres amples, carrers estrets, per fer reduir la velocitat-. Ara bé, crec que de crítiques les obres del Grau n'han tingut des de fa temps. Quan era època electoral era fàcil desautoritzar la discrepància, acusant-la d'electoralisme. Ara, passada la comtessa, no es pot seguir igual, cal reconèixer els errors -de moment només els ha explicat la premsa-. Quan toca treure pit es treu, quan toca demanar disculpes es demanen.
No he demanat mai un carrer del Grau per als cotxes més que per a les persones. Però, si els cotxes han de poder-hi circular, s'han de garantir les condicions, no només per anar en línia recta sinó també per incorporar-se o sortir-ne, cosa que es reconeix amb la modificació. Si per mi fos hauria fet al carrer del Grau com al carrer Parlament, un sol nivell, tot i que amb la zona de vorera delimitada d'alguna manera clara i anti-incívics que no la respectin -ara, havent-hi també hi ha qui aparca dalt la vorera o dificultant el trànsit-.
2 comentaris:
Fa anys, a l�entrada d�Amposta per Santa b�rbara, abans d�arribar al cam� del cementiri hi havia un pont. Una vegada, un, em va dir: �qui va fer aquest pot, a Alemanya seria escombriaire�. I segurament seria aix�. Igual passaria amb qui va �dissenyar� les voreres del Grao.
i l'oposicio socialista i esquerrana d'amposta no diu res del carre del grau. estan per fer bonic com "un jarrón chino"
Publica un comentari a l'entrada