dilluns, 29 de setembre del 2008

Tarifes ADSL

Si fa uns dies parlava de la Internet mòbil, mercat on el millor preu penso que el dóna Simyo, en l'àmbit de l'ADSL, la connexió a Internet per la línia telefònica convencional, hi ha diferents opcions. A mi m'interessa saber quina és l'opció més barata que m'ofereixi una tarifa plana, i no m'importa si m'he de contentar amb un ample de banda d'1Mbps. Podeu consultar la comparativa d'ADSLZone o cercar pels diferents proveïdors.

Tele2, ara en mans de Vodafone, ofereix la tarifa més atractiva en el meu cas. Per 29,9 euros més IVA ofereix ADSL a 1Mbps i trucades locals, provincials i interprovincials, sense haver de pagar el lloguer de línia. Si no tens línia de telèfon te la posen. Requereix una permanència de 18 mesos penalitzant amb 39 euros la marxa prematura. Es pot optar també, amb el mateix preu, per ADSL fins 20 Mbps, sense trucades. Ya.com ofereix una connexió d'1Mbps per 19,95 euros/mes més IVA però, requereix tenir línia de Telefónica prèviament i està subjecte a la ubicació de la línia. En el cas d'Amposta, almenys a casa, no es pot accedir a l'oferta. També es pot optar per un ample de banda de 3 Mbps pagant 22,95 euros/mes. La permanència és d'un any.

De totes les companyies aquestes dos són les que donen millors tarifes però, en el segon cas, cal tenir disponibilitat geogràfica i sovint l'oferta ha de ser una de preu més elevat per aquesta manca de disponibilitat.

Creative Commons License

1 comentari:

Ramon ha dit...

Al Japó, 1 Gigabit simètric per 35 euros.

Fem pena...