Els arguments que se'ns donen sobre aquestes mesures se suposa que són certs (reducció de la contaminació, millora de la mobilitat,...) però, sempre queda el dubte sobre si ens estan prenent el pèl o no. Els temes mediambientals, venint del departament que vénen, creen un dubte raonable. El departament que volia transvasar l'Ebre, el departament que criticava Bracons i que se l'ha empassat, el departament al cap davant del qual hi ha el partit que a Barcelona ha posat arbres de Nadal que suposadament funcionen amb energia generada per bicicletes però, que estan connectats a la xarxa elèctrica,...
A banda del dubte no deixa de ser emprenyador tenir trams d'autopista amb tres i quatre carrils, i on has d'anar a 80 Km/h, els quals es podran reduir a 40 Km/h quan s'implanti la mesura de la velocitat variable. Segons el mapa que vaig veure a TV3, entre Martorell i Barcelona la variabilitat pot anar de 120 Km/h i 90 Km/h. Idees brillants per solucionar un problema però, que sempre acaben penalitzant els usuaris i no les fonts del problema. La ciutadania, amb les dades que tenim i els coneixements limitats sobre el tema, ens trobem davant del dubte sobre la mesura, sense saber si acabar-nos de creure l'argumentari mediambiental i sanitari (hi ha prou dades per concloure que és beneficiosa?), o si és una mostra de l'esnobisme en el qual sembla que de tant en tant s'instal·len els partits del govern.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada