dilluns, 15 d’octubre del 2007

Baixada de pantalons

Em va sorprendre el títol de la notícia de La Veu de l'Ebre d'aquest divendres, on es podia llegir que Medi Ambient s'havia baixat els pantalons, referint-se a la suspensió per part del Departament de Medi Ambient del decret de caça en barraca. Em va sorprendre tant com el "Prou!" que encapçalava l'edició de divendres de fa dues setmanes referent als pressupostos de l'Estat per al territori. No havia vist cosa semblant en època de CiU. Bo és començar algun dia. Però, aquesta setmana, aquest titular l'he trobat exageradament parcial tractant-se d'una notícia i no de l'editorial.

1 comentari:

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Tens tota la raó Manel. Jo també em vaig quedar parat al llegir el titular de la notícia. Espero que no continuïn per aquest camí.