dilluns, 1 d’octubre del 2007

Podcasts de música dance

Porto la música a la sang des de que vaig començar a estudiar-la de ben petit. Però, no només m'agrada la música que s'anomena culta en alguns contextos, sinó que m'agrada també la música de ball. Durant quatre anys vaig posar música en un parell de pubs. La veritat és que de tant en tant tinc mono de plats, de barrejar música, igual que tinc mono d'agafar el clarinet i unir-me a la banda quan passa fent el cercavila de festes majors. Per cert, que porto un parell de dies intentant recuperar el llavi tocant una miqueta.

I això, a què ve? Doncs realment és parlar per parlar. He aprofitat el tema de l'entrada per recordar anys enrera. L'entra però, és per parlar-vos d'una de les possibilitats que teniu a la xarxa. Escoltar música dance del moment gratuïtament, a través de podcasts de locals i de discjòqueis coneguts. Sessions que poden arribar a ser d'una hora, que després podeu dur al cotxe mentres viatgeu. Amb un agregador de podcasts, com pot ser Miro i iTunes, o amb programari tipus media center podeu escoltar-los i/o veure'ls -en cas que siguin de video-.

Algunes adreces de canals de música dance actual: