dimecres, 28 de maig del 2008

Autoria d'una foto

SenyalitzacióAvui als Matins de TV3 han mostrat una imatge d'un vehicle aparcat sobre un pas de vianants a Amposta. L'autor, o qui signava l'enviament, era un tal Àngel, d'Amposta. La foto en qüestió és meva, i la vaig publicar al bloc el 7 d'abril parlant del web aparcascomoelculo.com. La veritat és que no m'importa que s'utilitzin les meves fotos però, un cop més, recordo que tot i publicar els continguts lliures ningú no té dret d'apropiar-se'ls o de no citar l'autor original.


Creative Commons License


Banner no als transvasaments

8 comentaris:

Jordi Perales ha dit...

(mode irònic)Però què dius animal?!?!?! Si tu publiques una cosa, deixes de tenir drets sobre aquesta cosa. Home, què t'has pensat????(/mode irònic)

Per cert, he enviat un mail al programa parlant d'aquesta foto i de l'autoria i demanant una rectificació. Espero que no te moleste.

Jordi

Unknown ha dit...

Hola,

Doncs ja he enviat jo un mail al programa i m'han demanat disculpes. No calia el mail.

Gràcies per això.

Manel

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

crec que qui va enviar la foto era Àngel Porres (el de l'Acollidora)

Unknown ha dit...

No és qui sinó què. Ja ho he dit, no m'importa que utilitzin material que poso a la xarxa, doncs acostumo a posar-lo amb una llicència lliure. Però, això no implica apropiar-se'l o no citar qui l'ha creat.