dimarts, 18 de novembre del 2008

OpenOffice més popular que Google Docs

Via el butlletí d'Informàtica i Telecomunicacions de la UOC em trobo amb un article d'IDG sobre la popularitat dels paquets ofimàtics, basat en un estudi de ClickStream Technologies als EUA. En aquest estudi es diu que el 51% d'usuaris adults d'Internet utilitzen Microsoft Office, mentres que OpenOffice.org l'utilitza un 5% i Google Docs un 1%. Quin serà aquest percentatge a Europa, a Espanya, a Catalunya?

La meva preferència és OpenOffice -o la seva variant NeoOffice-, perquè em dóna tot allò que necessito i a més és programari lliure. Malgrat tot, Google Docs em permet mantenir alguns documents en línia per poder accedir des de diferents llocs i poder-los compartir amb altra gent. El meu ús de Google Docs acostuma a ser per pujar documents prèviament creats amb OpenOffice. I el vostre?

Creative Commons License

1 comentari:

Anònim ha dit...

tant el processador de textos com el de presentacions, estan molt bé, però com a full de càlcul, m'agrada més el gnumeric