dijous, 20 de novembre del 2008

Reclamacions de deutes Digital+ per part de Konecta

Fa un temps va aparèixer la notícia que antics clients de Sogecable (Canal+, Digital+,...) estaven rebent reclamacions de deute per quantitats variables, fetes per una empresa, Konecta BTO, encarregada de cobrar els crèdits Fenix Cartera Compartimento Recoveries, qui va signar un acord de compra-venda de crèdits amb Sogecable. Passats uns dies em va arribar una carta a casa reclamant-me, sense cap justificació, amb la imatge corporativa de Canal Satélite Digital, no de Konecta BTO, més de 20 euros de deute. Com que no hi he fet cas han acabat trucant-me al mòbil i ha estat quan m'han dit que devia un rebut.

Jo em vaig donar de baixa i vaig tornar l'aparell, com s'ha de fer, ja fa uns anys. I he trucat a Digital+ per informar-me. Allí m'han dit que efectivament, no tenia cap deute i que si ha hagut algun rebut retornat ha estat un error d'interpretació, perquè la baixa ja era efectiva en el moment d'emetre'l. La noia que m'ha atès, molt amablement, m'ha dit que passava la petició al departament d'Administració i que truqués a Konecta per dir-los que era incorrecte el cobrament i que es posessin en contacte amb ells si tenien cap dubte. Així ho he fet però, aquesta gent necessiten un paper on ho digui. Per tant, hauré de continuar esperant a veure si em diuen alguna cosa de Digital+ i veure com es tramita tot. Com pot ser que jo m'hagi de gastar diners en 902 per resoldre un problema que no he causat jo? I com pot ser que les empreses et reclamin diners per correu sense justificar-ho, quedant com un morós?

Creative Commons License

1 comentari:

Gustau Moreno ha dit...

Per si t'interessa, fa dies que s'està comentat aquest tema al foro de Mundoplus (www.mundoplus.tv). És flipant.