Si no n'hi havia prou amb la recent polèmica per una promoció de la Costa Brava amb imatges que no hi pertanyien, avui La Vanguardia es fa ressò d'un altre error -voluntari o no- en un fulletó promocional distribuït durant el Fòrum Gastronòmic 2009. En aquest cas apareix una fotografia d'un nen i qui representa el seu pare en una platja, fotografia que resulta ser d'una platja de Perth (Austràlia).
Sigui perquè contractualment l'empresa que realitza la publicitat no té l'obligació d'utilitzar imatges d'espais del territori, sigui perquè aquesta empresa es fan els espavilats a veure si s'ho empassa el client, sigui perquè al Patronat de Turisme no supervisen prou bé aquests encàrrecs, per segon cop tornen a ser la riota. Que s'ho facin mirar.
+ GNU FDL
1 comentari:
Sense entrar a valorar qui té més o meys responsabilitat, et diré que el que ha passat deu de ser prou habitual. Tu te'n recordes d'aquell anunci de Galizia calitate? Ja deu de fer uns 17 o 18 anys. Llavors em van dir que les suposades platges galleges eren de les catalanes de Sitges.
Així que res de nou.
Publica un comentari a l'entrada