dimecres, 8 d’octubre del 2008

Clarinet, dia 24

Uf, ahir se'm va cansar bastant el llavi. Es nota que encara queda feina per fer perquè ja s'està afluixant la canya. També és cert que tocar una hora sense parar, fent tan poc temps que he reprès la feina, s'ha de notar a la força. Vaig tocar la Rapsòdia de Debussy i, mira, no va estar malament. Al final vaig tocar el tercer temps del Concert de Mozart. És una versió que tinc sense lligadures ni picats i he de recordar com ho tocava quan vaig estudiar-lo. Aquí ja estava cansat i en alguns moments sortida més aire pels costats del bec que no pas anava a parar a la canya.

Creative Commons License

1 comentari:

Òscar Cavero 100% ha dit...

el meu instrument preferit és el saxo però el clarinet l'he tocat alguna vegada i és molt difícil ànim i coratge!!