dilluns, 27 d’octubre del 2008

El cotxe del President del Parlament

El primer dia que vaig llegir els diners que havia costat el nou cotxe oficial que utilitza Ernest Benach em vaig quedar una mica sorprès. Però, vaig pensar que calia veure si era eral el cost i si era justificat tot plegat. Em quedo amb l'article de Saül Gordillo en defensa del president del Parlament. Tot plegat, venint de premsa que té cert interès a tocar els nassos a catalanes i catalans, igual que quan es parlava de la persecució del castellà a Catalunya, t'ho has de mirar amb quatre ulls. Sobta, com li sobta al periodista, que el conseller Saura faci el joc als mitjans que s'encarnissen amb Benach. Seguint l'argumentació d'Enric I. Canela, imagino que tots els càrrecs d'ICV-EUiA deuen anar en bicicleta o a peu i no utilitzen cap dels caríssims cotxes oficials.

Creative Commons License