Ahir a la nit vaig anar a esperar la meva dona a l'estació de tren de l'Aldea. Quan arribava vaig veure que l'interior de l'estació semblava estar a les fosques. Quan vaig trobar-me davant de la porta vaig veure que sí, que l'interior estava a les fosques, que les portes estaven tancades i a la porta un cartell -el podeu veure acompanyant el text- informant que des del 15 d'octubre l'estació tancava a partir de les 21:50h. Això vol dir que 4 trens que passen -es veuen al cartell indicats- no tenen els serveis de l'estació oberts i que qui espera ha d'entrar a l'andana per una porta de ferro que hi ha al costat. Això a l'estiu potser no és un gran problema però, un dia de vent, de pluja, de fred, no dóna precisament alegries.
La dona arribava amb el tren que ve de Barcelona a les 23:06h. Sense megafonia, no sabia en quina andana s'aturaria. El tren, un tren de rodalies -seients durs- que havia iniciat el viatge a Portbou. Quin cap pensa que un tren de rodalies és apte i còmode per fer viatges tan llargs? Els responsables de Renfe probablement no fan aquest tipus de trajectes en aquests trens sinó en trens més còmodes i potser per això no s'adonen de la incomoditat del transport.
Per acabar només vull comentar que aquest no és més que un dels tants episodis que serveixen per il·lustrar l'estat del transport públic entre les Terres de l'Ebre i la resta de Catalunya. L'estació més important ha estat gairebé un any, almenys dues terceres parts d'un any, amb una porta avariada. Els lavabos fan fàstic molts cops en entrar-hi -també és culpa de la gent-. No s'aturen trens Euromed i, en canvi, sí que s'aturen els Alaris. L'estació sembla un baixador a partir de les 21:50h. L'alternativa, l'autobús, tampoc no ofereix un servei fantàstic, sobretot en cap de setmana, tot i que té a favor la comoditat. Després es pregunten alguns per què la gent utilitza tant el cotxe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada