dimecres, 4 de juny del 2008

Canvi d'aspecte al bloc

Sembla que ens posem d'acord per fer els canvis d'aspecte als blocs. Fa temps que em ronda pel cap canviar l'aspecte del meu i, ves por on que Gustau aquest cap de setmana va canviar de plantilla, amb una que m'agrada molt, i ahir Sandra va canviar també la plantilla del seu. La veritat és que canviar d'aspecte el bloc és una cosa que ajuda molt, no només qui el visita sinó qui el manté. És com fer dissabte electrònicament. Continues al mateix lloc però, amb un canvi d'aspecte encetes una nova temporada amb més ganes.

La plantilla que he posat està feta per Adii. La veritat és que m'agrada bastant. Ha estat el fruit d'una recerca i d'una decisió ràpida. Té una pega i és que malgrat ser gratuïta no és lliure, doncs es distribueix amb una llicència CC BY-NC. És el fet que em fa dubtar sobre quant de temps la mantindré. Espero però, que us agradi.



Creative Commons License


Banner no als transvasaments

4 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

Manel, felicitats pel canvi.
Aquesta plantilla està molt bé, i jo també vaig estar temptat d'utilitzar-la. A més, el bloc es carrega molt més ràpid, ja que últimament m'anava una mica lent. També t'agraeixo molt que m'hagis possat un enllaç tan visual a La Marfanta.

Sandra ha dit...

Felicitats pel canvi Manel i a tu també Gustau. Els canvis sempre són bons. Moltes gràcies per comentar també el canvi del meu al teu bloc.

Una abraçada!

La de Santiago ha dit...

Està molt bé, i es veu que li agrada molt a tothom, agrada tant que Jordi Perales ha posat la mateixa i també fa poc!
Internet és gran, però no infinit...

Gustau Moreno ha dit...

Núria, i quin problema hi ha?