divendres, 6 de juny del 2008

Salvados por la Iglesia

L'altre dia vaig veure un tros del programa Salvados por la Iglesia, de La Sexta, conduït pel Follonero de Buenafuente. Era un tros on una parella de suposats nuvis li entregaven al Papa la guitarra de joguina de Chikilicuatre. La veritat, he vist poca cosa més del programa. El web Hazte Oír té diversos articles sobre la campanya de denúncia al programa per anar contra la llibertat religiosa. Segons els pocs trossos que he vist i els comentaris, realment és un programa que ridiculitza l'Església però, que a més fereix la sensibilitat de les persones creients.

Jo no deixaré de ser creient, ni per estar contra moltes opinions de la jerarquia eclesiàstica, ni perquè algú es dediqui a riure-se'n de les meves creences, o d'allò que les representa. Igual que no em semblen bé les opinions que difonen alguns programes de la COPE no m'agrada aquest programa. Però, no sé si això ha de ser motiu de denúncia, si ha de ser motiu de prohibir-lo. Fins on arriba la llibertat d'expressió? És un debat que sobretot en els programes humorístics i els de la premsa rosa, no s'acaba mai.



Creative Commons License