divendres, 1 de febrer del 2008

Odio el Twitter, almenys avui

Fa uns dies em vaig afegir a la llista de seguidors de l'usuari de Twitter de l'Ebrebloc, per si no hi podia anar. Avui estava al cotxe i el meu mòbil ha començat a rebre missatges -SMS-. En arribar a Amposta i sortir del cotxe els missatges se succeïen. Tots de l'Ebrebloc, la majoria de l'usuari EbreBloc2008. M'he quedat bastant estranyat perquè no recordava tenir activades les notificacions per SMS al Twitter i fins ara no m'havien arribat mai. Avui s'han posat a arribar missatges sense parar i fins que no he arribat a casa no he pogut desactivar-les. Entre mig he intentat demanar que no s'enviessin tantes actualitzacions perquè s'estava saturant la bústia i podia ser que la de l'altra gent també.

Espero que Orange no em cobri aquests SMS perquè me n'han arribat més de 100. Si me'ls cobra hauré d'esbrinar què ha passat aquí.

Aquesta ha estat una de les experiències més dolentes que he tingut amb la missatgeria -perquè Twitter l'estem utilitzant tots com un altre sistema de missatgeria, no de microblogging-. Enviament compulsiu de missatges, desconcert per rebre'ls al mòbil,... S'ha acabat, fora notificacions.

1 comentari:

jesus ha dit...

Per la banda que em toca ho sento, no era la intenció molestar, pensava que estava . Jo n'he enviat un parell. Suposo que està inspirat en la catosfera, que tothom va quedar molt content.