dijous, 7 de febrer del 2008

Una setmana de trucades anònimes

Aquesta setmana he estat distret amb el mòbil. Des de dilluns o dimarts que he estat rebent trucades anònimes, d'aquestes que no mostren el número a la pantalla del mòbil. M'estava pujant la mosca al nas perquè només penjar es tallaven les trucades i sonava tot plegat a broma. Avui he acabat trucant a Orange per blocar les trucades anònimes però, això no és possible segons m'han dit. És a dir, que tocava aguantar o canviar de número.

Però, vet aquí que finalment he pogut parlar amb la persona desconeguda que em trucava. La Vanguardia -no és per fer propaganda ni per criticar el mitjà- per convèrcer-me d'una promoció. Li he explicat al noi amb qui he parlat, després de dir-li que no m'interessava, que havien estat trucant-me varis dies, varis cops al dia, sense acabar parlant amb mi. I m'ho ha confirmat.

Després de penjar, i pensant que ja estava tot clar, s'han succeït diverses trucades. Finconsum, una empresa financera, oferint-me una assegurança que he rebutjat. El Lotonazo -em vaig inscriure en un sorteig que fan d'un Audi A5- perquè jugués en línia amb una promoció inicial. Ha estat divertit perquè li he comentat a la noia que no m'interessava jugar i em demanava per què, i he insistit que no m'interessava i em tornava a demanar per què. I a la tercera de respondre el mateix s'ha donat per vençuda.

Us conto això perquè he estat una mica capficat aquests dies per saber qui era que insistia a trucar-me, i que ho feia amb número ocult. Suposava que era quelcom comercial però, hi ha el dubte que no sigui algú conegut. Les trucades procedents de contractes ADSL que inclouen trucades estatals gratis crec que no mostren tampoc el número que truca. En un dia sembla que tots s'han posat d'acord per fer-me sortir del dubte i per intentar vendre'm la moto.

3 comentaris:

Ramon ha dit...

Demana'ls qui és l'empresa que duu les promocions, i que t'eliminin de la base de dades.

Si s'hi neguen els pots denunciar a traves de la Agencia de Protecció de Dades.

Mireia Consarnau Pallarés ha dit...

Pel que sembla es força habitual axiò de les trucades "Desconocido" al mòbil, o a casa.

A mi, la setmana passada hem va passar el mateix, tota la setmana trucant-me, i al final era no sé què de quin banc.

Vaig penjar directament.

Cinta ha dit...

Manel, jo tinc ADSL amb trucades nacionals de telefònica i el meu número surt a les pantalles dels telèfons als que truco.

Però pateixo el problema que comentes molt sovint, i una vegada que el que parlava pronunciava malament el nom del meu marit, i li vaig demanar dues vegades "per qui demana?", em va insultar: " XXX la vieja sorda", i no hi ha solució.

Cinta
(lectora ocasional del teu bloc)