dijous, 5 d’agost del 2010

Compte amb les ofertes de Simyo

Fa uns dies m'arribava una promoció de Simyo per la qual em regalen 40 minuts gratis de trucades al mes, durant no sé quants mesos. Jo tinc la tarifa que durant els 10 primers minuts de cada trucada entre mòbils Simyo, només se't cobra l'establiment de trucada. És a dir, els primers 10 minuts són gratis.

Doncs bé, avui m'ha arribat un missatge de Simyo dient-me que aquest mes he gastat el 80% dels 40 minuts gratuïts. He mirat les trucades i perquè això sigui cert haurien d'estar comptant les trucades entre Simyo. Efectivament, truco a Atenció al Client de Simyo i m'ho confirmen, igual que m'ho confirmen via @simyo_es.

És a dir, m'estan dient que, tot i que jo els 10 primers minuts de cada trucada entre Simyo els tinc gratis, ells els compten com si me'ls regalessin. És com si jo pagués 3 cèntims el minut durant aquests 10 minuts i ells em diguessin que em regalen 40 minuts a 3 cèntims, i em  comptessin aquests 10 minuts. Si no es confirma que és un error ens trobem davant d'una presa de pèl, al meu parer.

Aclariment: Com no podia ser hi ha condicions legals i allí consta que els 10 primers minuts compten dins d'aquests 40 minuts. Aquestes condicions legals no constaven al SMS que vaig rebre amb la promoció, on deia únicament que em regalaven 200 minuts gratis per parlar amb qualsevol. Si bé no és una presa de pèl, és un exemple més de com se les gasten amb la publicitat les operadores. Jo no els obligo a que em regalin res però, si diuen que regalen, que ho facin com cal.

Creative Commons License + GNU FDL