dilluns, 25 d’abril del 2005

M'han fet una rascada al cotxe

Els cotxes a les capitals al cap de dos dies que circulen ja fan pena, perquè el trànsit, la poca cura d'alguns conductors, exposa els vehicles a topades i rascades que malmeten la pintura i altres parts d'aquests. Però, això no passa només a les capitals. M'han rascat el cotxe, m'han fet saltar un bon tros de pintura, i en un poble del Montsià, no en plena Barcelona. Tu, conductor que has passat sense mirar, o massa de pressa, i que veient el mal no has deixat ni una nota, gràcies pel teu civisme. Em direu il·lús o beneit però, crec que tinc el dret de demanar respecte pels altres, i en aquest cas, fer mal en un vehicle correctament estacionat, en un carrer amb suficient lloc, i no tenir la delicadesa d'oferir-se a pagar el desperfecte, és de no tenir respecte pels altres. El mal serà poc, i jo no seré el primer a qui li passa, ni el darrer. Però, m'he desfogat. No puc fer res més que això, i que pagar.