diumenge, 29 de novembre del 2009

Comentari sobre KMKey, programari lliure de gestió de projectes

Avui se m'ha afegit al Twitter un contacte que té com web personal http://www.kmkey.com. Cada cop que se m'afegeix algun contacte visito el seu web per veure si és un spammer o no. En aquest cas he vist que es tracta d'un web d'un producte de programari lliure, KMKey, el qual es composa d'un gestor de projectes, d'un sistema de gestió de qualitat i d'un sistema d'atenció al client. He mirat de descarregar el producte i de mirar la llicència però, m'he trobat que em proposen una demo de 30 dies. M'ha estranyat que estiguin parlant de programari lliure i que això faci pinta de no ser-ho.

Al final, a l'apartat "Acerca de", he trobat l'enllaç http://www.kmkey.org, el bloc de la comunitat de KMKey i on hi ha les instruccions de descàrrega.

Crec que la promoció d'aquest programari hauria de facilitar més la descàrrega del mateix i no amagar-ho, ni que sigui involuntàriament-, perquè si no arribo a trobar això navegant pel web, hagués desistit de provar-lo.

Creative Commons License + GNU FDL

3 comentaris:

Santi ha dit...

Gràcies pel teu comentari. Ho tindrem en compte i mirarem de corregir-ho. La nostra intenció no és pas amagar res, sinó separar el públic tècnic que pot estar interessat en kmkey.org del públic comercial que pot estar interessat en els nostres serveis de kmkey.com.

Unknown ha dit...

Gràcies a vosaltres per l'aclariment. Em semblava que, encara que fos involuntàriament, no podia ser que no fos fàcil descarregar-se el producte. És més, encara que vulguis contracter els serveis, has de poder-te descarregar el programari i una cosa, penso, no ha d'estar en contradicció amb l'altra. Molts projectes que ofereixen serveis sobre programari lliure que desenvolupen tenen un apartat de comunitat dins del domini .com per tal de conduir els visitants al projecte lliure i així oferir la informació completa.

Salutacions,

Manel

Lacaze Zara ha dit...

thanks