dijous, 31 de maig del 2007

Anem a pams

Ahir escrivia sobre les declaracions de Marta Cid al voltant del resultat de les eleccions, donant la culpa al PSC de la majoria absoluta de CiU. Un article com un altre, crec que en la línia del que sempre he escrit. Jesús sembla que s'ho va prendre a la valenta i va escriure una rèplica però, al seu bloc, no als comentaris d'aquesta entrada. La rèplica en ella mateixa es pot discutir, doncs el fons del meu article és una reflexió, i és que és molt lleig que un partit apunti un altre per donar les culpes dels resultats satisfactoris d'un tercer. I és una opinió personal aquesta. La del PSC haurà de donar-la qui li correspongui. És més, jo al meu article també parlava sobre l'opinió del PSC sobre ICV a les eleccions de 2003. I, per continuar la reflexió, pot assegurar ERC que si el PSC s'hagués mantingut amb els més de 2000 vots ERC hagués obtingut aquestes resultats? Es poden fer afirmacions rotundes sobre com haurien anat les coses en unes altres condicions? No és molt atrevit simplificar el nombre de variables que afecten els resultats?

De l'article de Jesús m'ha molestat però, que utilitzant l'adjectiu neutre en to sarcàstic digui que jo li vaig censurar dos articles en campanya al bloc de les Municipals i un comentari al meu bloc. Simplement això és mentida o, com a mínim una percepció equivocada. Si no m'equivoco ell es refereix a dos articles iguals sobre l'enquesta de La Veu de l'Ebre per a les eleccions. Al bloc de les Municipals jo ja havia fet una entrada sobre el tema, amb la qual cosa li vaig explicar el motiu pel qual no havia volgut repetir un contingut igual. Però, li vaig oferir un usuari perquè fos ell mateix qui escrigués al bloc, ell va acceptar, va escriure l'article i va publicar-se. El segon, imagino que és un amb el títol Marta Cid 2.0. Aquest no està publicat -acabo de veure'l- i és perquè a mi en cap moment no m'ha aparegut com pendent d'aprovar -el seu perfil d'usuari al bloc requeria aprovació, la qual cosa no és més que un tràmit-. He revisat el tema i l'article apareix com esborrany, no com pendent de publicar. Si és un esborrany propietat d'un altre usuari és normal que jo no el vegi.

Quant al meu bloc, els comentaris no estan moderats. Només requereix que siguis usuaris de Blogger, cosa que té una justificació, i és la de posar barreres als comentaris brossa, els quals de tant en tant proliferen a Blogger.

Ara, només cal entendre o voler entendre les coses. Sempre és millor parlar-les, coneixent la persona a qui et refereixes, abans de fer segons quines afirmacions.

2 comentaris:

j ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
jesus ha dit...

Ho hem parlat en privat i sembla que a mi no em va aparèixer publicar, però si guardar i q va fallar algo. Jo veia q passava el temps i publicava a tothom i a mi no, i em vaig posar bastant mosca i el vaig enviar per segona vegada la mateixa notícia. Ell comenta que "una experiència col·laborativa hi ha coses que poden fallar". Ni ell ni jo vam saber que no txutava. Bueno, ho acabo d'entendre avui mateix i no és culpa seua. Pos bueno, "nunca es tarde", retiro lo de sensor.