dimecres, 30 de maig del 2007

Feina d'informàtic a Amposta

Des de fa temps m'arriben, dins del butlletí d'Infojobs, ofertes de feina relacionades amb la informàtica per a projectes a Amposta. D'aquestes, de forma cíclica en veig introduïdes pel grup Aventia. No sé si són les mateixes ofertes, i en cas de ser-ho, el motiu pel qual faci tant de temps que vagin apareixent als butlletins d'Infojobs. Quan passa això acabes pensant que les condicions que ofereixen són bastant dolentes. Sigui com sigui, sí que vull comentar els continguts d'una de les ofertes que he vist avui, una de programadors/ores .net i l'altra de cap de projecte per a .net. És aquesta segona la que m'ha sorprés, fins i tot m'ha indignat. Per a un cap de projecte el requeriment mínim exigit és tenir un cicle formatiu de grau superior. Això només té una explicació per a mi, i és el sou associat a la feina. És un dels problemes de la nostra professió, la definició clara de competències en funció de la formació de cadascun.

1 comentari:

Xavi ha dit...

Fa gràcia que l'empresa Aventia ubicada a Sant Just d'Esvern, moolt a prop dels estudis de tv3, posi una feina una oferta a Amposta. Vaig estar un mig any treballant per a ells subcontractat a Caixa d'Enginyers, en projectes de Cobol/Oracle. Em van despedir després d'una baixa d'un mes. Que catxondus.
Ara posen una oferta de feina al meu estimat poble.. :-)