dissabte, 21 d’abril del 2007

Zapatero vs Rajoy

Després del programa de TVE "Tengo una pregunta para usted" en què ciutadans i ciutadanes van fer preguntes a Rajoy sobre diferents temes, ara toca comparar. Com ahir ja es deia, si a Zapatero li van preguntar pel preu d'un cafè, a Rajoy li van preguntar com pot viure una persona amb 300 euros al mes amb una pensió no contributiva, i quan cobrava ell. Qui va estar millor? No ho sé.

El programa, com el de Zapatero, el vaig veure poc. Vaig agafar un tros, el vaig veure i vaig deixar-lo per fer altres coses. La vida política acostumo a seguir-la per la premsa i potser per això un programa així no em donava ganes de seguir-lo sencer. Val a dir que a més, es fa bastant pesat. Dels dos candidats, penso que Rajoy té una cosa que a Zapatero li falta, i és que sembla que es creu més allò que diu, i ho diu amb més contundència. Tots dos però, tiraven pilotes fora i intentaven respondre de forma genèrica. Però, és una bona iniciativa fer comparèixer els polítics davant de la ciutadania. Ara bé, potser caldria deixar també que els altres grups del Congrés dels Diputats també poguessin dir la seva.

Imagineus un gran grup de ciutadans i ciutadanes d'Espanya fent preguntes al portaveu d'ERC? No seria la bomba?