dimarts, 28 d’agost del 2007

Qüestionari d'estiu sobre blocs

Contesto el qüestionari que fa unes setmanes em va passar Gustau Moreno. Sento haver trigat...

Quant temps portes com a blocaire?
Des de l'any 2003 amb el meu bloc personal, tot i que sóc usuari de Blogger des d'abans, des de l'any 2001, amb un conjunt de blocs que composaven el web de la llista ebrencs. Podeu veure un dels blocs que el composaven aquí: [clic].

Com et vas assabentar de l’existència dels blocs?
Un company de feina, en Javi Loureiro, em va ensenyar un lloc, Blogger, on em podia crear el meu espai web gratuït i dinàmic, amb la qual cosa vaig aprofitar per muntar el web de la llista ebrencs. Em va animar a muntar un weblog, cosa que aleshores no era un terme habitual al carrer, i m'hi vaig abocar.

Nomena cinc blocs que segueixis diàriament o amb molta freqüència...
Cada dia llegeixo La Marfanta, després l'Ebresfera, per tenir el recull dels blocs de les Terres de l'Ebre, Menéame i Fresqui, dos blocs de tipus agergador social, per tenir a mà un recull de notícies variades, entre altres de tecnologia, i darrerament els Ebrediputats, perquè no compartir algunes idees pot enriquir el debat si s'intenta almenys escoltar i debatre.

Ets lector anònim d’algun bloc?
Sóc lector anònim de molts de blocs, perquè arriba un moment en què tens tants de blocs a la llista de canals de subscripció, que no pots fer quasi bé cap comentari. Estaries tot el dia comentant. I prefereixo escriure al meu bloc si he de triar on inverteixo el temps.

Alguns autors que et despertin especial simpatia:
Bé, no cal dir que Gustau Moreno està en el primer lloc de la llista de blocaires que em desperten simpatia, perquè el seu bloc és una referència informativa i d'opinió del nostre territori. Pep Canicio és un altre autor, el qual escriu poc però, que quan ho fa val la pena llegir-lo. En Daninoble, amb el seu bloc El Cadafal, també és un bloc al qual tinc simpatia. Les vivències a França d'un estudiant Erasmus m'agrada anar-les llegint a banda de quan parla de Vilfranca, el seu poble, que per proximitat a Fortanete, poble de mon pare, em crida molt l'atenció.

Amb quins cinc blocaires te n’aniries de gresca?
Bé, doncs no m'ho he plantejat gaire. Sento dir-ho però, potser amb cap. Sí que aniria amb un, espereu. Amb Albert però, és que abans de blocaire som amics des de l'institut.

Amb quins tres blocaires passaries una nit de bogeria sexual?
Cal contestar?

T’has enamorat alguna vegada d’algun blocaire?
No.

Estàs satisfet amb el teu bloc?
Bé, la veritat és que ja tinc ganes de fer coses noves. Ja fa temps que les tinc però, no tinc gaire temps per emprendre res. Potser en un futur...

Tria entre tres i cinc blocaires perquè contestin aquestes preguntes en els seus blocs:
Jo trio Albert, Pep Canicio i en Marià Cano. Confesso que això dels memes no m'agrada però, no volia ser desconsiderat. Reconec que fa caliu però, no és una cosa que m'apassioni gaire.