dijous, 6 de setembre del 2007

El carrer del Grau d'Amposta

El carrer del Grau d'Amposta, en la seva segona fase, acabada poc després de les eleccions municipals, desperta queixes. Els carrers perpendiculars al mateix tenen un accés complicat. Les voreres del carrer són prou elevades, com a es va fer a la primera fase, no es tallen a les cruïlles, de forma que els vianants no han de pujar i baixar la vorera a cada cantonada -cosa que em sembla fantàstica-.
Com que el carrer és estret, les voreres són elevades i s'ha de pujar i baixar un pendent quan es vol entrar o sortir d'un dels carrers que donen al carrer del Grau, no tots els vehicles poden fer-ho amb facilitat. Jo mateix, per entrar no sempre però, de vegades tinc problemes perquè, a banda de la maniobra que he de fer a causa de l'estret que és el carrer, em trobo amb un cotxe aparcat de forma prou ajustada com per haver de fer maniobra. I per sortir algun cop em toca fer maniobra si no m'he tancat prou i a temps. Hi ha qui en aquest procés d'entrar o sortir del carrer ha tocat amb els baixos del cotxe al terra.
A la vista està que potser aquest carrer s'hauria pogut fer millor. Si volem una ciutat sense vehicles endavant. Però, si han de passar vehicles, cal que ho facin amb garanties. Imaginem que aquests problemes els tenen turismes. No pensem ja en ambulàncies o cotxes de bombers. Hi ha rumors que es reformarà l'obra feta al Grau. Però, no deixen de ser rumors, que només els fets confirmaran o desmentiran.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Una mica d'incomoditat pels cotxes a canvi de més seguretat i confort per a les persones i peatons, crec que és un preu més que raonable i en comparació insignificant.

Per contra, tambè estaria molt bé condicionar la xarxa de carreteres de l'estat, les nacionals, almenys a Catalunya, no acostumen a tenir àrees de descans dignes i segures, ferms de bona qualitat, senyalització amb tota regla... en això encara estem lluny d'europa

Cada cosa al seu lloc