divendres, 15 de desembre del 2006

2007, final del boom dels blocs

Llegeixo a Baquía que segons un estudi de Gartner, el boom dels blocs té data de caducitat, l'any 2007. El punt d'inflexió se situaria a mig any, quan s'arribaria a uns 100 milions de blocaires arreu del món. Sembla que la causa és que els blocaires es cansen i acaben abandonant la blocosfera. Potser sí que passarà això, tot i que penso que als blocs els passarà com a qualsevol moda. Passa i roman només per a un determinat nombre de persones que creuen que és més que una moda. Els blocs ofereixen l'oportunitat d'expressar-se lliurement i potser acaba disminuint el seu ús o la seva influència -ja veurem- però, aleshores serà perquè el fenòmen serà substituït per un altre. Què penseu?

4 comentaris:

krusty ha dit...

Buenas!! Avui en dia ja hi ha blocs "fantasmes" o abandonats!! com bé dius, és qüestió de moda x a akells q ho entenen així!! hi ha molts q comnçen i després enseguida se cansen!! q ho fan x q si!! si realmnt te sents "bloggero" no se dixarà!! a excepció, de com també puntualitzes, apareix un altre fenomen semblant, pro "millor". No sé...(x cert, és difícil deixar comentaris al teu blog!!)

Unknown ha dit...

Ho sento però, m'entraven molts de comentaris provinents de robots de spam i vaig haver de posar filtres. És un inconvenient però, no vaig tenir més remei.

Jordi Arrufat ha dit...

Hola!
Jo imagino que depèn del caràcter de cadascú que es deixi o no un bloc, jo per exemple, mentre continui tenint "coses que contar" us asseguro que no deixaré d'escriure.
I al país on estic de coses per contar n'hi ha un cabàs.

Unknown ha dit...

Com en tot, després de l’entusiasme venen els abandonaments i la consolidació o la desaparició total. Encara que al 2007 es toqui sostre, si no hi ha cap altra eina que la millori, els blocs tenen corda per a estona. Jo que vaig començar embotellant les meues cabories per llançar-les al mar, he arribat fins aquí i no descarto tornar a canviar si la eina em satisfà