divendres, 29 de desembre del 2006

Els preus del cinema

Avui he escoltat a la ràdio una notícia sobre un estudi relacionat amb el preu de les entrades al cinema. I en relació amb la notícia, de la qual no puc donar detalls exactes -parlava dels llocs on el preu és més elevat-, m'ha vingut al cap el preu que paguem a Amposta per anar al cinema en cap de setmana o festiu. 6 euros. Em sembla un preu molt elevat, si a més tenim en compte quin servei tenim als cinemes ampostins. Jo crec que si no vaig entre setmana ja no hi aniré més. D'altra banda, aquest estudi de què parlava també recorda que els cinemes no poden prohibir l'entrada amb menjar o beure adquirit fora del seu recinte. I això és una cosa que també fan als cinemes d'Amposta, prohibir l'entrada amb productes que no s'hi hagin adquirit.

1 comentari:

Daniel Gil Solés ha dit...

La meva parella treballa als cinemes d'Amposta, i hi solo anar sovint... Jo no solo pagar, però si, 6€ em sembla un preu excessiu (4,50€ en preu reduït) pel cinema que és. A Barcelona, però, és més car. Els cinemes té moltes deficiències: sales brutes, terra enganxifós,... i cinematogràficament parlant, deixa molt que desitjar; clar, això és molt subjectiu. Quines millores es podrien aplicar??