dijous, 21 de desembre del 2006

Els usuaris d'ADSL som infidels

Baquía publica una notícia segons la qual un 20% d'usuaris de banda ampla l'any passat va canviar de proveïdor i un 25% pensa fer-ho el proper 2007 -entre ells jo-. Un estudi de JD Power sobre la satisfacció dels clients de proveïdors d'Internet a Espanya així ho reflecteix. El proveïdor més ben valorat és ONO, seguit de Telefónica. En el cinquè lloc es troba Ya.com -el meu proveïdor, del qual no n'estic descontent pel servei-. El preu mitjà que costa l'ADSL a Espanya és de 49,94 euros -a mi em costa 40,54 euros-. Segons l'estudi els consumidors donem un 22% d'importància al rendiment i fiabilitat del servei, un 20% a la imatge del proveïdor, un 19% al servei al client i suport tècnic i en quart lloc, amb un 13%, donem importància al preu. Això és com els telèfons mòbils. Cansats de pagar preus elevats a la que pots canvies de companyia i almenys et regalen el mòbil -o et fan un preu especial- i et fan alguna oferta de tarifa.

3 comentaris:

Daniel Gil Solés ha dit...

Jo estic amb Arrakis, del grup BT. Ja fa més d'un any que hi estic i us puc assegurar que no he tingut cap mena de problema, no s'ha penjat més que un o dos cops i s'ha solucionat en qüestió de minuts,... estic molt satisfet, la veritat. Ara, no és barat: està sobre els 45€. Però sóc dels usuaris que pensa que si un servei és bo i fiable, val la pena pagar.

Unknown ha dit...

Jo amb Ya.com estic prou content. PAgo 40 euros i poc. El servei funciona correctament. Quan vivia a Cercanyola també tenia Ya.com i de tant en tant feien ofertes, com la rebaixa de tarifes i el canvi de mòdem ADSL per router.

Malgrat tot, crec que és car. Penso que per molt bo i fiable que sigui el servei, per a una ADSL els preus que es paguen són massa alts. Comparem amb França i ens quedarem amb la boca oberta.

Daniel Gil Solés ha dit...

Això si, comparat amb la resta d'Europa, aquí paguem l'ADSL a preu d'or... per no parlar dels preus al Japó!!!