divendres, 19 d’octubre del 2007

Escenas de matrimonio

Ho confesso. Miro el programa de José Luis Moreno de Tele 5. No és que m'apassioni però, és un programa amb algunes situacions molt divertides. Ara bé, hi ha uns diàlegs, sobretot els de la parella més gran, que em semblen passats de to. Ho dic quant als menyspreu d'un a l'altre, el desig de la dona perquè es mori l'home d'una vegada, ni gota d'escenes de carinyo,... Hi ha, en aquesta parella gran, una dosi massa elevada, crec, de violència verbal. No ho trobeu vosaltres?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tambe ho miro, i sense fanatisme ho vaig seguint quan puc.

Possiblement hi ha comentaris massa durs, però hauriem, o almenys els que ho critiquen, veure aquesta seria com una caricatura de la vida real, distingir la realitat de la ficció, i simplement ser capaços de riuere-mos de nosaltres mateixos i de les nostres precarietats socials i morals.

Estic segur que més d'una parella es deu veure reflexada d'alguna manera o altra en aquests personatges, i això els deu fer pensar que alguna cosa no fan bé si la seva vida surt a la tele caricaturitzada i ridiculitzada.

mapi ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
mapi ha dit...

Doncs jo no estic d'acord... Una caricatura de la vida real? Si de debò és així, planyo a les parelles d'aquest país que viuen així, perquè és decadent, patètic i... horrorós!!

Jo tb tinc problemes amb la meva parella de tant en tant però no per això l'hi dic totes les belleses que es diuen...

Jo no m'hi sento gens identificada pq ens respectem...

Tot i així, haig d'admetre que de vegades m'ho miro per intentar entendre on està la gràcia... (no gaire estona pq m'acaben posant nerviosa) i haig de dir que encara no l'he trobat! així que si algú ho sap, que m'avisi!!

Vagi bé!!
:)